۱۰ نکته خلاقانه برای پیشرفت در طراحی کاتالوگ

در این نوشته ، ما یک سری نکات حرفه ای و خلاقانه را برای شما آورده ایم که تفاوتیک بروشور خوب و یک طراحی بروشور عالی را متمایز می کند.

۰۱٫ قبل از شروع هدف خود را بشناسید

طراحی بروشور خیره کننده Human After All برای جوایز فیلم BAFTA 2016

هنگامی که به فکر طراحی یک بروشور هستید ، از سؤال از مشتریان بپرسید که چرا فکر می کنند به یک بروشور احتیاج دارند؟ سپس از آنها بخواهید اهداف خود را تعریف کنند. بعضی اوقات آنها فقط یکی را می خواهند زیرا آخرین بروشور آنها کار نمی کند. اگر مختصراً برای شما آمده اند ، قدمی عقب بردارید و دقیقاً ببینید که در واقع چه چیزی در تلاش برای دستیابی به آن هستند.

۰۲٫ فونت های خود را محدود کنید

وقتی به فکر طراحی یک بروشور هستید ، به فونت های زیادی احتیاج ندارید – فقط یک فونت ، عنوان ، زیر عنوان و متن کپی. اما ما همیشه آن را می بینیم: مردم فکر می کنند نیاز به پیدا کردن یک فونت عنوان دارند که قبلاً کسی از آن استفاده نکرده است. مشتری معمولاً بر روی قلم ها صدر می زند زیرا آنها اغلب هویت شرکتی را در حال حاضر دارند.

۰۳٫ از سایز چاپ نهایی مطلع باشید

قبل از قرار دادن قلم به دفترچه یادداشت ، در مورد سهام کاغذ صحبت کنید. اگر در حال کار برای مشتری هستید ، بپرسید که آیا آن باید استاندارد A4 باشد. برای مثال دریابید که آیا آنها استفاده از کاغذ بدون پوشش را در نظر گرفته اند یا خیر. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب سهام مناسب کاغذ برای پروژه خود ، این پست را بررسی کنید.

۰۴٫ متن نوشته های مناسبی دریافت کنید

شاید دوست نداشته باشید آن را بشنوید ، اما متن عالی برای طراحی بروشور بسیار مهم است

کپی عالی اغلب کم ارزش ترین عنصر در طراحی بروشور بنظر میرسد. بسیاری از مردم درک نمی کنند که متن باید به عنوان بخشی از مفهوم کلی طراحی در نظر گرفته شود. در مرحله اولیه هر طرح طراحی بروشور ، با کپی کردن آن را آزمایش کنید تا ببینید آیا نیاز به پردازش مجدد دارد یا خیر. عناوین چیزی نیستند که بعداً مورد استفاده قرار گیرند.

۰۵٫ خوانندگان را اولویت قرار دهید

Baroque در جشنواره Edge با هدف دستیابی به مخاطبانی که به طور سنتی به موسیقی کلاسیک گوش نمی دادند ،  یک بروشور برای بازتاب این مورد طراحی کردند

هنگام فکر کردن درباره نحوه طراحی یک بروشور ، هدف نهایی را در ذهن داشته باشید. آیا این بروشوری است که در پاسخ به درخواست های ارائه شده در وب سایت منتشر می شود؟ آیا یک نمایشگاه در نمایشگاه است یا یک بروشور پشت پرده؟ وقتی کسی آن را باز کند ، چه چیزی برای آنها می گوید؟ برای آن شخص طراحی کنید ، نه برای خودتان.

۰۶٫ از عبارات ساده استفاده کنید

 

شما می خواهید بدانید که چگونه یک بروشور درست کنید ، درست است؟ بعضی اوقات ایده های ساده بهترین هستند. اگر مشتری تصمیم گرفته است که می خواهد بسیاری از تصاویر چسبانده شده را به یک نقطه خاص برساند ، احتمالاً بهتر است آنها را بچسبانید. راه حل ممکن است این باشد که به جای آن از یک پوشش چاپی استفاده کنید و در مورد آنچه می خواهند بگویند ، یک عبارت بسیار لفظی بیان کنید.

۰۷٫ ابتدا با قلم اتودی از طرح بکشید

لنت های طرح را از هم جدا کنید و برای شروع ایده های طراحی و ترسیم را امتحان کنید. به جای این که دو هفته کوتاه از آن استفاده کنید ، سه ایده خود را در میان همه به اشتراک بگذارید و سپس سه مفهوم ارائه دهید تا ببینید کدام یک مشتری از کمترین نفرت متنفر است.

۰۸٫ آنچه را که بهتر جواب میدهد نگه دارید

وقتی که فکر می کنید چگونه می توانید یک بروشور را مورد توجه قرار دهید ، سعی کنید حواس پرتی یا متفاوت باشد ، به خاطر آن مهم نیست. به عنوان مثال ، بیشتر طراحان از همان ۱۰ تا ۲۰ قلم در بسیاری از پروژه هایی که روی آن کار می کنند استفاده می کنند. دلایل فنی برای  طراحی وجود دارد که چرا Helvetica زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ، و اینکه Rockwell یک فونت عنوان خوب است.

۰۹٫ اولین نگاه مثبت را مد نظر دهید

طراحی بروشور: تأثیر بگذارد
شما باید با طراحی بروشور خود تصور خوبی را منتقل کنید

طراحی بروشور باید با آنچه مشتری به عنوان یک تجارت انجام می دهد متناسب باشد. موسسات خیریه بروشورهای لوکس نمی خواهند که به مردم فکر کنند که پول زیادی را برای آنها خرج کرده اند ، در حالی که ممکن است یک محصول جدید به یک بروشور نیاز داشته باشد که از غرفه نمایشگاهی شگفت انگیز به نظر برسد.

۱۰٫ تصاویر را به درستی دریافت کنید

برای اینکه یک بروشور محصول لذت بخش بسازید ، به عکسهای خوب نیاز دارید. اگر از تصاویر استوک استفاده می کنید – بودجه همیشه اجازه ی عکاسی تبلیغاتی را نمیدهد – سعی کنید تصاویری پیدا کنید که به نظر نمی رسد مانند تصاویر استوک باشد. هرگز گوشه ها را قطع نکنید.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.