عکاسی پوشاک

بین عکاسی پوشاک و مد، و عکاسی محصول استاندارد تفاوت زیادی وجود دارد. این دو مربوط هستند، اما آنها مانند پسر عموی یکدیگر هستند.

عکاسی محصولات اداری بر روی محصول تمرکز دارد. هدف به حداقل رساندن حواس پرتی و ارائه محصول در بهترین حالت مطلوب خود را در یک روش سازگار و به راحتی مرور شدن است . عکاسی لباس و پوشاک بر روی نام تجاری متمرکز است: مدل ها، مکان، پروکسی و سایر جنبه های عکاسی مد اهمیت زیادی دارند. هدف این است که چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید که چشم و بینش را در ذهن بیننده دستگیر کند و هویتی را که به محصول شما متصل می شود، و سپس برند شما متصل کند.

روش دیگر این است که پوشش یک مجله یا وب سایت باشد. تصاویر محصول در داخل هستند. میخواهید نمونه زندگی واقعی را ببینید؟

به صفحه اصلی وب سایت طراح مارک جیکوبز نگاه کنید.

چشم شما فورا به چه چیزی کشیده شده است؟ چهره مدل؟ نه! محصول.

چندین محصول برجسته در این تصویر است، اما ستاره این عکس این مدل و ظاهر او است. این تصویر در مورد “هنر استایل” است، همانطور که ادعا می کند. هدف این است که دیدگاه مارک مارک جیکوبز را به نمایش گذاشته ایم. این یک محصول فردی نیست. هدف این عکاسی مد است که به ندرت انجام می شود.

در حال حاضر به بررسی آنچه که می بینید، مرور یک صفحه دسته بندی وب سایت یک برند را مشاهده می کنید.

چشم شما به چه چیز کشیده شده است؟ کیف های دستی. محصول. پس از همه اینها، هیچ چیز دیگری وجود ندارد.

پس عکاسی پوشاک و مد هم میتواند محصولات شما را نمایش دهد و در عین حال برند شمارا تبلیغ کند.