عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی مهمترین عنصر اکثر کمپین های تبلیغاتی است. در حالی که نویسندگان محتوا ممکن است ساعت ها صرف تولید یک سرتیتر چشمگیر و متن کنند که محاصن یک محصول را توضیح می دهد، این عکس تبلیغاتی است که ابتدا بیننده را جذب می کند. و آخرین چیزی است که معمولا بعد از بستن صفحه، بیننده به یاد می آورد.

عکس های تبلیغاتی ممکن است در بیلبورد ها و مجلات، پوسترها و بروشورها استفاده شود. آنها ممکن است تصورات ساده ای از یک محصول یا یک مدل داشته باشند – یا می توانند گرافیک پیچیده را ترکیب کنند و از آخرین تکنیک های post production استفاده کنند تا نشان دهند که این شرکت در رتبه اول قرار دارد.

نمونه کار عکاسی صنعتی

[تعداد آرا:: 0 میانگین: 0]
با تشکر از رای شما! [تعداد آرا:: 0 میانگین: 0]