چرا طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از مهمتریـن عواملی است که در اولین نگاه کیفیت یک کسب و کار را به بیننده نشان می دهد. لوگو یا آرم و علامت تجاری نمادی است برای بیان کردن یک مفهوم که گاهی شامل یک عبارت و گاهی شامل یک نشانه است. لوگوی هر شخص یا سازمان رد پایی است از حضور در یک عرصه. ساخت لوگو حرفه ای نقش به سزایی در عرصه رقابت کالا یا خدمات شما با سایر رقبا دارد.
طراحی لوگو ، در کنار عکاسی صنعتی و طراحی کاتالوگ تخصص ماست که متناسب با نوع خدمات و تولیدات شما صورت می پذیرد. قابل ذکر است رنگ لوگو متناسب با نوع فعالیت سازمانی شرکت شماست.

لوگو ابزار با ارزشی جهت شناخت سریع تر شرکت به حساب می آید و در واقع، سمبلی است که مشخصات شرکت را نمایان می سازد. زمانی که یک لوگو تایپ در صفحه سربرگ قرار می گیرد به عنوان بخشی از هویت شرکت تلقی می گردد. یک لوگوی ایده آل بایستی در یک نظر پیام خود را بیان نماید و احساس مخاطب را نسبت به شرکت برانگیخته و نمایان سازد. حال این لوگو ممکن است کلیه عملکرد مورد نظر شرکت را بیان نکند. لذا دقت در انتخاب نوع لوگو اهمیت زیادی در انتقال مفهوم مورد نظر دارد.

4
تایید نهایی و تحویل کار

طرح های نهایی لوگو برای کارفرمای محترم ارسال می‌گردد تا بتواند بررسی‌های کلی را انجام دهد. پس‌ از آن طرح مورد تایید با اصلاحات احتمالی همراه میشود تا پروسه طراحی به پایان کار برسد و لوگو در فرمت های مورد نیاز به کارفرما تحویل گردد.

3
بررسی اتودها

در این مرحله کارفرمای محترم می‌تواند نظرات نهایی خود را در ارتباط با طرح اتود زده‌شده را بیان کرده و ویرایش‌های لازم را در طرح اعلام نماید.

2
ایده پردازی و طراحی اتود

ایده پردازی در ارائه طرح لوگو از اصلی‌ترین مراحل می‌باشد. سرچشمه آن از همان اطلاعاتی است که در وهله اول شما در اختیار ما قرار می‌دهید. ایده‌ها در این مرحله طرح ابتدا به‌صورت دستی بر روی کاغذ و سپس با استفاده از بهترین نرم‌افزار طراحی گرافیک پیاده‌سازی خواهد شد.

1
بررسی نیاز مشتری

در جلسه معارفه تمامی اطلاعات اعم از مشخصات، مزایا، سطح رقابت محصولات و خدمات تحت بررسی قرار میگیرد. همچنین سلیقه، نظرات و ایده‌های کارفرمای محترم به میزان بسیار چشمگیری می‌تواند در ارائه طرح بهتر کمک نماید.

انواع طراحی لوگو

در طراحی لوگو خوانا بودن همراه با متفاوت بودن یا سایر لوگوهای هم موضوع، یک اصل است. لوگو باید قابل درک، تاثیر گذار بوده و در ذهن بیننده باقی بماند. لوگو از سرمایه های معتبر یک شرکت محسوب می شود که حتی با ارتقاء یک شرکت همچنان نام و لوگوی آن ثابت می‌ماند.

سه نوع کلی برای طراحی لوگو وجود دارد، اینکه کدام یک از این سه نوع لوگو مناسب است بستگی به برخی از عوامل از جمله وسعت کاری، منحصر به فرد بودن اسم، نوع شغل یا خدمات و عواملی دیگر، دارد.

لوگوی ترکیبی

تلفیق لوگو نوشتاری و لوگو تصویری

پیکتوگرام

تصویری و علامت اختصاری ( آرم)

لوگو تایپ

نوشتاری (مونوگرام)

برخی از پروژه های ما

طراحی آرم و علامت تجاری

اگر به کمپانی های بزرگ دنیا دقت کنید متوجه آن خواهید شد که چه اندازه به طرح لوگوی خود اهمیت داده اند و گاهی صدها هزار دلار برای  طراحی آرم و علامت تجاری خود هزینه میکنند . چرا که به این مفهوم رسیده اند که لوگو فقط یک طرح گرافیکی نیست ، بلکه در جذب مشتری ، بالا بردن میزان فروش ، نشان دادن کیـفیت کمپـانی و ثـبت کردن کسب و کار خود در ذهن مخاطب تاثیر ‫مستقیم دارد که یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت و موفقیت یک کسب و کار می باشد.

میخواهید پیامی به ما ارسال کنید؟

دفتر ما

تهران، خیابان یوسف آباد

منتظر صدای گرم شما هستیم

09126836618

تایم کاری شرکت

شنبه تا پنج شنبه

۸ صبح لغایت ۵ بعد از ظهر

[تعداد: 7    میانگین: 2.4/5]