طراحی ست اداری

طراحی ست اداری اصطلاحا به مجموعه ای از اوراق اداری شرکتها یا سازمانها گفته میشود که معمولا شامل: سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، فاکتور و کارت ویزیت می باشد. بدیهی است همانند طراحی لوگو و یا آرم تجاری، طراحی ست اداری و استفاده صحیح و متناسب از لوگو و نام تجاری در آن در دنیای پر شتاب امروز، بسیار حائز اهمیت است. طراحی اوراق اداری یک سازمان به نوعی نشانگر هویت، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد. کارشناسان ما همراه شما خواهند بود تا با طراحی ست اداری منحصر به فرد خود، به چشمها و سلیقه مخاطبین خود احترام بگذارید.

 

طراحی سربرگ

ما در حقیقت فرایند برندسازی شما را با یک ست اداری چشم گیر و ویژه که پایه های هویت موسسه شما را پایه گذاری می کند، اجرا می کنیم.

در دنیای امروز هر شرکت و سازمان یا مجموعه معتبری برای نشان دادن پیام یکپارچگی و اقتدار خود به مخاطبین خود سعی در هماهنگ کردن اجزای مختلف مجموعه دارد . هرچقدر مجموعه بتواند ظاهری شیک و آراسته و با فرم واحد داشته باشد ، حس اطمینان بیشتری را در مخاطب القاء میکند زیرا شخص به این موضوع توجه میکند که این مجموعه برای همه قسمت های خود ارزش قائل است و سیستمی با مدیریت یکپارچه دارد.

طراحی نمادها و برند

ست اداری یکی از ابتدایی ترین و البته اصلی ترین اجزای بصری هر شرکت و یا مجموعه در حوزه برند سازی هستند که تمامی افراد در ارتباط با آن مجموعه روزانه چندین بار با آن نمادها سر و کار دارند، پس هر چه این ست ها از هماهنگی و زیبایی بیشتری برخوردار باشند تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب میگذارند .

برای طراحی ست اداری خود با ما تماس بگیرید

[تعداد آرا:: 1 میانگین: 5]
با تشکر از رای شما! [تعداد آرا:: 1 میانگین: 5]